Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy

ul. Marii Skłodowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz
Ostatnia aktualizacja: 28 stycznia 2021
mapa

Terminarz

Rodzaj kolejki
RM - rezonans magnetyczny

Najbliższa wizyta za

icon 32dni
23 maja 2021

Czas oczekiwania na opis badania

icon powyżej14dni
Statystyki Umów się Umów się
27% udanych połączeń telefonicznych do placówki
TK - tomografia komputerowa

Najbliższa wizyta za

icon 21dni
12 maja 2021

Czas oczekiwania na opis badania

icon powyżej14dni
Statystyki Umów się Umów się
24% udanych połączeń telefonicznych do placówki

Informacje

Rejestracja RM rezonans magnetyczny

  • 525854688

Godziny otwarcia

Pon - Pt

08:00 - 17:00

Nr do placówki

52 585 46 88

Rejestracja TK tomografia komputerowa

  • 525854688 Kolejkę do badań ze skierowaniem oznaczonym "pilne"/"cito" ustala ośrodek.

Godziny otwarcia

Pon - Pt

08:00 - 17:00

Nr do placówki

52 585 46 88

Opinie pacjentów

Oceń placówkę
Kontakt telefoniczny do rejestracji na rezonans magnetyczny to porażka, pracownice podnoszą słuchawkę i odkladają by nie odebrać. To hanba dla pracownic służby zdrowia. Ale widzę że nie ja pierwsza tego doświadczyłam. Czy więc ktoś wogóle czyta te opinie ze zwierzchników, bo nie ma w tej materii żadnej poprawy jak widać.Ale o podwyżki wciąż walczą , żenada...
Grażyna   |   17.01.2020
Niestety ja próbuję bezskutecznie dodzwonić się do rejestracji USG .Zmieniono mi termin wizyty lekarskiej z dzieckiem .Co za tym idzie muszę zmienić termin USG .Kompletne olewactwo .Raczej 150km nie pojadę po to żeby osobiście zmienić termin .To jest żenujące
Rulewska Kinga   |   07.05.2018
Zgadzam się również z innymi opiniami, telefon jest po to, aby go odbierać!!!
Justa   |   06.11.2017
Jest to dobry szpital lecz ma bardzo dużą wadę , dodzwonić się do rejestracji TOMOGRAFII KOMPUTEROWEJ I REZONANSU zakrawa na cud. Dzwoniłam tam 109 razy i za każdym razem nikt nie odbierał , a drugie tyle co było zajęte (pewnie dzwonili inni) Po co podają nr. w internecie jak jest tylko ozdobą. Może chociaż co 5 lub 10ty telefon można by było odebrać. Za zmianę podejścia do pacjentów z góry dziękuję.Ci co mają problem z dotarciem do rejestracji z powodu choroby to też ludzie potrzebujący pomocy.
Ewa   |   02.03.2017
Zgadzam się z powyższą opinią Pytanie po co jest telefon w placówce
Ala   |   04.09.2017