NZOZ Medyczne Centra Diagnostyczne VOXEL w Krakowie, ul. Wrocławska
ul. Wrocławska 1-3, 30-006 Kraków
Ostatnia aktualizacja: 24 lutego 2021

Terminarz
Rodzaj kolejki
PET-CT |
Najbliższa wizyta za ![]() 29 marca 2021
|
Czas oczekiwania na opis badania ![]() |
Statystyki |
Umów się
48%
udanych połączeń telefonicznych do placówki
|
RM - rezonans magnetyczny |
Najbliższa wizyta za ![]() 1 kwietnia 2021
|
Czas oczekiwania na opis badania ![]() |
Statystyki |
Umów się
84%
udanych połączeń telefonicznych do placówki
|
Informacje
Rejestracja PET-CT
- 123122390 wew.1 W związku ze zwiększonym ryzykiem zakażenia wirusem SARS-CoV-2 , wymagamy o ograniczenia obecności osób towarzyszących pacjentom przy badaniu diagnostycznym. W przypadku osób niepełnosprawnych lub dzieci dopuszczamy obecność 1 osoby towarzyszącej. Placówka prosi o kontakt telefoniczny w celu indywidualnego ustalenia terminu. Termin badania wyznacza ośrodek po złożeniu na miejscu pełnej dokumentacji.
Godziny otwarcia
Pon - Pt
09:00 - 17:00
Nr do placówki
12 312 23 90
Rejestracja RM rezonans magnetyczny
- 123122390 wew.2 W związku ze zwiększonym ryzykiem zakażenia wirusem SARS-CoV-2 , wymagamy o ograniczenia obecności osób towarzyszących pacjentom przy badaniu diagnostycznym. W przypadku osób niepełnosprawnych lub dzieci dopuszczamy obecność 1 osoby towarzyszącej.
Godziny otwarcia
Pon - Pt
08:00 - 20:00
Nr do placówki
12 312 23 90
Opinie pacjentów
Oceń placówkę
ogolnie ok
jan |
20.10.2018
|
Stanowczo odradzam rezonans magnetyczny w tej firmie. Gdy umawiałem się na wizytę nikt nie widział przeciwwskazań, lecz gdy przyszedłem na umówiony termin już były.. Pani radiolog brakuje podstawowej wiedzy oraz umiejętności czytania ze zrozumieniem. W dużym skrócie szkoda czasu i nerwów. NIE POLECAM
Jerzy |
18.06.2018
|
Bardzo miła obsługa na infolinii. Dodzwoniłam się szybko i bez problemu. Termin dość długi, ale wszystko profesjonalnie więc warto poczekać
pacjentka |
09.11.2017
|
Niestety roczarowalismy sie bardzo.
Fakt dodzwonilam sie szybko i bez problemu.
umowiona wizyta rowniez przebiegla bez problemu.
Niestety poprzez niedopatrzenie w dniu odebrania opisu okazalo sie ze opis jest nie gotowy pomimo moich wczesniejszych prosb i zapewnien Pan z recepcji.
Najgorsze w tym wszystkim jest to ze Pani ktora nas obslugiwala z polusmieszkiem wzruszyla ramionami ze ona opisow nie wykonuje zamiast postaram sie ugotowac sytuacje.
Opis otrzymalismy po extra 35minutach ale trzeba bylo sie troche zdenerwowac.
A naprawde mozna to bylo troche inaczej zalatwic.
Dziekuje kolezance obok tej Pani ktora powiedziala przepraszam i starala sie.
Numer do szefowej podano nam bledny wiec nawet nie mielismy szansy wyjasnic z nikim zaistnialej sytuacji.
szkoda bo pierwsze wrazenie jak najbardziej na plusie....
Jadwiga |
20.12.2017
|
dodzwoniłam się bez problemu do placówki przy pierwszej próbie połączenia (godziny południowe), ustalony termin zgodny z podanym na stronie (oczywiście kilkumiesięczny)
nick |
24.01.2017
|